خدمات پزشکی و اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

اگر شما عزیزان به فکر اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران هستید حتماً به شرکت معتبر میترا طب مراجعه نمایید. غرب تهران به دلیل تراکم جمعیت و امکان وجود آلودگی افراد به دلایل مختلف ممکن است به کپسول اکسیژن نیاز داشته باشند. اگر شما یا عزیزانتان برای راحت‌تر نفس کشیدن به کپسول اکسیژن نیاز دارد شما می‌توانید با توجه به بودجه و زمان مورد نیاز به کپسول اکسیژن، کپسول را خریداری یا اجاره نمایید.

قبل از اقدام به خرید یا اجاره ابتدا اطلاعات خود را درباره انواع کپسول اکسیژن بالا ببرید تا بتوانید انتخاب درست انجام دهید. شرکت میترا طب در زمینه تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، دستگاه اکسیژن ساز و مانیتور علائم حیاتی در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

اکسیژن درمانی چیست؟

اکسیژن درمانی به افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی یا مشکلات تنفسی کمک می‌کند تا اکسیژن مورد نیاز بدن خود را برای عملکرد بهتر دریافت کنند. در اکسیژن درمانی هم از کپسول‌های اکسیژن استفاده می‌شود و هم می‌توان از دستگاه‌های اکسیژن ساز استفاده کرد.

چه کسانی به اکسیژن درمانی نیاز دارند؟

در صورت داشتن موارد زیر ممکن است به فکر اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران باشید.

  • آسم، برونشیت یا آمفیزم
  • بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)
  • کووید 19
  • فیبروز سیستیک
  • نارسایی قلبی
  • سرطان ریه یا سرطان‌های دیگر
  • ذات الریه
  • فیبروز ریوی
  • آپنه خواب

افرادی که در مناطق مرتفع زندگی می‌کنند یا از آنها بازدید می‌کنند از جمله کوهنوردان ممکن است به اکسیژن مکمل نیز نیاز داشته باشند. سطح اکسیژن هوا در مکان‌های مرتفع کمتر است که می‌تواند منجر به بیماری ارتفاع شود.

اکسیژن درمانی چه می‌کند؟

اکسیژن درمانی به بدن شما اکسیژنی می‌دهد که هنگام تنفس در هوا دریافت نمی‌کند. ممکن است به آن به عنوان یک کمک سیستم تنفسی فکر کنید. وقتی از دهان یا بینی نفس می‌کشید، بدن شما هوا دریافت می‌کند. هوا حاوی 80 درصد نیتروژن و 20 درصد اکسیژن است. ریه‌های شما اکسیژن این هوا را فیلتر می‌کنند. سپس آنها اکسیژن را از طریق رگ‌های خونی به اندام‌ها، بافت‌ها و سلول‌های شما می‌فرستند.

وقتی مشکلات ریوی دارید، اکسیژن کافی به سلول‌های شما نمی‌رسد تا بدن و اندام‌های شما آن‌طور که باید کار کنند. سطح اکسیژن خون شما پایین می‌آید (هیپوکسمی). با گذشت زمان، هیپوکسمی می‌تواند منجر به آسیب اندام و نارسایی اندام شود. کمبود اکسیژن می‌تواند تهدید کننده زندگی باشد.

نکات مهم در اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران
اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران

مخازن اکسیژن چیست؟

برای اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران باید بدانید که مخازن اکسیژن سیلندرهای فلزی بزرگی هستند که اکسیژن را تحت فشار (اکسیژن فشرده) ذخیره می‌کنند. آنها بخشی از اکسیژن درمانی هستند. اگر مشکل ریوی دارید یا مشکل تنفس دارید، مخازن اکسیژن به بدن شما کمک می‌کنند تا اکسیژن مورد نیاز خود را برای عملکرد دریافت کند.

اکسیژن ممکن است به صورت گاز یا مایع باشد. مخازن در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی از آنها بزرگ هستند و جابه‌جایی آنها دشوار است، بنابراین شما فقط از آنها در بیمارستان یا در خانه استفاده می‌کنید. بقیه کوچک هستند، بنابراین می‌توانید هنگام بیرون رفتن آنها را با خود ببرید. شما اکسیژن را یا از طریق یک ماسک پلاستیکی که روی بینی و دهان شما قرار می‌گیرد یا یک لوله پلاستیکی انعطاف‌پذیر با دو شاخک که به سوراخ‌های بینی شما می‌رود (کانولای بینی) دریافت می‌کنید.

انواع مخازن اکسیژن  جهت اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران چیست؟

انواع اصلی مخازن اکسیژن عبارت‌اند از:

اکسیژن فشرده

هوای جوی که اکثر مردم هر روز تنفس می‌کنند، از حدود 20 درصد اکسیژن تشکیل شده است. بقیه نیتروژن به همراه مقادیر کمی از گازهای دیگر است. گاز اکسیژن فشرده حداقل 99.5 درصد اکسیژن است. یک مخزن اکسیژن فشرده دارای یک گیج در بالای آن است که به شما می گوید چقدر گاز در مخزن وجود دارد. یک تنظیم کننده به شما اجازه می‌دهد در هنگام دم در اکسیژن فشرده نفس بکشید و هنگام بازدم متوقف می‌شود.

اکسیژن مایع

مخزن اکسیژن مایع 100% اکسیژن را به عنوان یک مایع بسیار سرد حمل می‌کند. اکسیژن در 297- درجه فارنهایت (182.8- درجه سانتیگراد) به مایع تبدیل می‌شود. سپس سازندگان آن را در یک مخزن اکسیژن مایع فشرده می‌کنند. هنگامی که اکسیژن را از مخزن آزاد می‌کنید، به گاز تبدیل می‌شود. شما باید مراقب اکسیژن مایع باشید. قرار گرفتن در معرض تصادفی می‌تواند باعث سوختگی برودتی (سوختگی ناشی از دمای بسیار سرد) یا سرمازدگی شود.

غلیظ کننده اکسیژن

تغلیظ کننده‌های اکسیژن با کشیدن هوای اطراف شما، جداسازی و فشرده سازی اکسیژن و حذف نیتروژن، هوای تصفیه شده را ایجاد می‌کنند. آنها با برق کار می‌کنند – می‌توانید آنها را به دیوار وصل کنید یا از باتری استفاده کنید. برخلاف اکسیژن فشرده یا اکسیژن مایع، برای دریافت اکسیژن نیازی به پر کردن مخزن ندارید.

جهت اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران به کجا باید مراجعه کرد؟

جهت اجاره کپسول اکسیژن در غرب تهران بهتر است به شرکت میترا طب مراجعه نمایید. میترا طب در تلاش است تا با ارائه خدمات مختلف در زمینه تجهیزات پزشکی به شما عزیزان کمک کند تا با آسودگی بیشتر بتوانید از عزیزان بیمار خود پرستاری کنید. جهت اجاره یا خرید انواع تجهیزات پزشکی و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09125906605 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *