اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری

از کپسول‌های اکسیژن  به طور گسترده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های سرپایی استفاده می‌شود. بسیاری از پزشکان اکسیژن درمانی را از طریق کپسول اکسیژن تجویز می‌کنند تا زمانی که بیمار بهبود پیدا کند و دیگر نیازی به استفاده از کپسول اکسیژن نداشته باشد. اگر شما عزیزان به دنبال اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری هستید از طریق شرکت میترا طب اقدام نمایید.

میترا طب انواع کپسول‌های اکسیژن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. اگر برای مدت کوتاه و مشخصی به کپسول‌های اکسیژن نیاز دارید، اجاره کردن کپسول اکسیژن برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود. برای دریافت مشاوره و خدمات به صورت شبانه‌روزی می‌توانید با شماره‌های 09125906605- 02155366471 تماس بگیرید.

اندازه و ظرفیت مخزن اکسیژن قابل حمل

برای اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری باید اطلاعات خود را بالا ببرید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. سیلندرهای اکسیژن در اندازه‌های مختلف از صنعتی گرفته تا قابل حمل وجود دارد. با این حال، مخزن “E” بسیار رایج‌ترین است.

مخزن “E” یک مخزن آلومینیومی با ارتفاع 3 فوت است که وزن آن حدود 8 پوند است و بسته به سازنده، بین 2200 تا 3000 PSI گاز اکسیژن فشرده را حمل می کند. اگر به طور مداوم با 2 لیتر در دقیقه استفاده شود، مخزن “E” حدود 5-6 ساعت دوام می آورد. در حالی که مخزن “E” هنوز قابل حمل در نظر گرفته می شود، آنقدر بلند است که نمی توان با خیال راحت در مسافت های طولانی حمل کرد، بنابراین معمولاً با یک گاری همراه است.

تانک‌های دیگری مانند مخزن غول‌پیکر “H” (که قابل حمل نیست) یا مخازن کوچک‌تر مانند تانک‌های “C” و “D” وجود دارد. در حالی که مخازن “C” و “D” وزن سبک‌تری دارند و با کیسه‌های حمل مناسب عرضه می‌شوند، ظرفیت کل آنها برای نگهداری اکسیژن فشرده کمتر است، به این معنی که اکسیژن کمتری در مخزن ذخیره می‌شود؛ بنابراین در حالی که مخزن “E” کمتر از مخزن “C” یا “D” قابل حمل است و برای سفر به گاری نیاز دارد، ظرفیت بالاتر اکسیژن ذخیره شده آن را متعادل‌ترین گزینه برای استفاده کوتاه‌مدت می‌کند.

اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری
اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری از میترا طب

چالش‌های مخازن اکسیژن قابل حمل برای استفاده طولانی‌مدت

استفاده از کپسول اکسیژن قابل حمل یک راه‌حل عالی برای استفاده کوتاه مدت هستند، اما بیمارانی که برای مدت طولانی به اکسیژن نیاز دارند ممکن است با چالش های مهمی روبرو شوند.

تعویض تانک‌ها

با طول عمر 5 تا 6 ساعت، مخازن اکسیژن قابل حمل “E” در صورت استفاده مداوم دوام زیادی ندارند. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید، می توانید یک تنظیم کننده دوز پالس برای افزایش طول عمر مخزن خود دریافت کنید، اما احتمالاً همچنان به دنبال تعویض یک روز در میان مخازن هستید.

خطر آتش‌سوزی

اکسیژن تحت فشار یک خطر آتش‌سوزی است. در حالی که اکسیژن موجود در جو صرفاً یک کاتالیزور برای آتش‌سوزی است، اکسیژن فشرده باعث می‌شود مواد (که در غیر این صورت نمی‌سوزند) راحت‌تر آتش بگیرند؛ بنابراین هنگام نگهداری مخازن در خانه، ضروری است که آنها را از هرگونه منبع جرقه، گرما یا شعله دور نگه دارید.

هزینه

تغلیظ کننده‌های اکسیژن قابل حمل عموماً از قبل گران‌تر هستند، اما مخازن قابل حمل تا زمانی که استفاده از اکسیژن را متوقف نکنید، هزینه بیشتری خواهند داشت. اگر به اکسیژن مداوم نیاز دارید، هزینه استفاده از مخازن ممکن است در دراز مدت بسیار بالاتر باشد.

شرکت میترا طب علاوه بر اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری تجهیزات پزشکی مختلفی از جمله تشک مواج، تخت بیمارستانی، ویلچر و … را برای نگهداری عزیزانتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه اکسیژن جهت اجاره

اگر برای خود یا شخص دیگری به دستگاه اکسیژن نیاز دارید، ممکن است به فکر اجاره آن باشید. این‌طور نیست؟ در اینجا برخی از مزایای اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری به جای خرید آن وجود دارد:

هزینه اجاره ارزان‌تر از خرید است اجاره دستگاه اکسیژن برای شما هزینه کمتری دارد؛ زیرا آن را برای مدت زمان کمتری خواهید داشت.

در بحث اجاره کپسول اکسیژن در جمهوری نیازی به نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری نیست، فرض کنید دستگاه اکسیژن را اجاره می‌کنید و دستگاه به درستی کار نمی‌کند، در آن زمان شرکت ما مسئول تعمیر و نگهداری آن خواهد بود. حتی ممکن است آن دستگاه را به جای تعمیر بدون هیچ هزینه‌ای تعویض کنند.

بنابراین با خیالی راحت و هزینه به‌صرفه‌تر می‌توانید بهترین اکسیژن ساز خانگی و محبوب‌ترین دستگاه اکسیژن ساز را در منزل داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *