اجاره تخت بیمارستانی در غرب تهران

اگر شما عزیزان برای بیمار خود باید تخت بیمارستانی اجاره کنید برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید باید اطلاعات خود را درباره تخت‌های بیمارستانی بالا ببرید. جهت اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم که به شرکت میترا طب مراجعه نمایید.

شرکت میترا طب با اجاره کلیه تجهیزات پزشکی به بیماران در منزل از هزینه‌های اضافی بیمارستان جلوگیری می‌کند و در صورت درخواست مشتری کلیه تجهیزات پزشکی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. جهت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۹۰۶۶۰۵-۰۲۱۵۵۳۶۶۴۷۲  تماس بگیرید. این شرکت به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

تخت بیمارستانی چگونه کار می‌کند؟

تخت‌های بیمارستانی برای افرادی طراحی شده است که به نوعی به مراقبت‌های بهداشتی تخصصی نیاز دارند. بیشتر آنها شبیه یک تخت دو نفره هستند، اما بسیار محکم‌تر هستند و ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهند که هم برای بیمار و هم برای مراقبت کننده مفید است.

اول از همه، تخت بیمارستانی قابل تنظیم است. دارای لولاهایی هستند که به شما امکان می‌دهد زاویه قسمت‌های سر و پای تخت را تغییر دهید و همچنین می‌توانید ارتفاع تخت را تغییر دهید. کنترل‌های الکتریکی تمام این تنظیمات را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، آنها با در نظر گرفتن ایمنی بیمار ساخته شده‌اند. به عنوان مثال، بیشتر آنها دارای ریل‌های جانبی محافظ هستند یا می‌توانند در خود جای دهند تا از سقوطی که می‌تواند منجر به آسیب جدی شود جلوگیری کند.

انتخاب تخت مناسب می‌تواند مشکل باشد؛ زیرا مدل‌ها و مارک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران، از ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا کاردرمانگر خود برای انتخاب بهترین نوع تخت بیمارستانی مشورت بگیرید. برای مشورت رایگان جهت انتخاب تخت مناسب نیز می‌توانید با کارشناسان میترا طب تماس بگیرید.

تخت‌های بیمارستانی چه اندازه‌ای دارند؟

قبل از سفارش تخت خود، فضایی را که در اختیار دارید ارزیابی کنید. به طور کلی، این تخت‌ها فضای بیشتری را نسبت به یک تخت دو نفره اشغال می‌کنند.

تخت‌های استاندارد

هر مدل کمی متفاوت خواهد بود، اما یک تخت پزشکی استاندارد تقریباً 36 اینچ عرض (عریض‌تر با ریل‌های جانبی) و 88 اینچ طول دارد و فضای خواب کمی کوچک‌تر دارد.

تخت‌های باریاتریک

تخت‌های بیمارستانی باریاتریک بسیار بزرگ هستند و برای تحمل وزن بالاتر طراحی شده‌اند. آنها برای بیمارانی که بین 350 تا 1000 پوند وزن دارند ایده‌آل هستند.

چگونه تشک بیمارستانی را انتخاب کنم؟

اگر بیمار در بستر باشد یا باید زمان بیشتری را در رختخواب بگذراند، نوع تشک انتخابی شما بسیار مهم می‌شود. برای جلوگیری از زخم بستر، باید تشک مناسب را انتخاب کنید که وزن بیمار را به درستی در سطح تخت توزیع کند. خوشبختانه، می‌توانید از تشک‌های ژل یا مواج استفاده کنید.

می‌توانید تخت بیمارستانی را اجاره کنید یا بخرید. اگر بدانید که فقط به طور موقت به تخت نیاز دارید، اجاره تصمیم بسیار خوبی است. با این حال، اگر بودجه لازم برای خریدن را دارید یا نیاز طولانی مدت دارید، خرید تخت و تشک را توصیه می‌کنیم.

هنگام اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران باید انواع تخت‌ها را به خوبی بشناسید. همچنین ویژگی‌های اصلی تخت‌ها را بدانید. تخت‌های بیمارستانی دارای سه ویژگی قابل تنظیم اصلی هستند. ارتفاع تخت، سر تخت و قسمت پا که به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. تخت بیمارستانی همچنین انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

تخت‌های بیمارستانی مکانیکی توسط یک اهرم در پای تخت تنظیم می‌شوند. برای کسانی که قدرت چرخاندن اهرم را ندارند مشکلاتی ایجاد کند. برخی از این تخت‌ها نیز برای تنظیم نیاز به خم شدن یا زانو زدن دارند و برای کسانی که مشکلات زانو یا کمر دارند مناسب نیستند.

تخت‌های نیمه برقی بیمارستانی دارای دکمه‌های فشاری برقی برای تغییر وضعیت سر و پایین آوردن پاها هستند. برای بالا و پایین بردن ارتفاع تخت از اهرم دستی استفاده می‌شود.

تخت‌های تمام برقی می‌توانند تنظیمات مشابه تخت‌های نیمه برقی را انجام دهند، اما به کاربران اجازه می‌دهند با فشار یک دکمه ارتفاع تخت را بالا و پایین ببرند.

تخت‌های کم ارتفاع برای کسانی که ممکن است از تخت بیفتند و ترجیح می‌دهند از نرده‌های جانبی استفاده نکنند توصیه می‌شود.

تخت بیمارستان هرگز نباید در یک منطقه کوچک گذاشته شود. از هر طرف باید فضای کافی برای قطعات متحرک تخت و دسترسی آسان مراقبین به بیمار وجود داشته باشد. باید به یک پریز برق متصل به زمین دسترسی داشته باشید. برای ایمنی و راحتی بیمار، چرخ‌های تخت باید همیشه قفل باشند.

هزینه اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران

هزینه اجاره تخت بیمارستانی غرب تهران با توجه به معیارهای مختلف متغیر است. شما عزیزان برای اجاره تخت بیمارستانی باید نوع تختی که لازم دارید، مدت زمان برای اجاره کردن (روزانه، هفتگی، ماهانه) را مشخص کنید. مطمئن باشید میترا طب برای کمک به شما عزیزان با مناسب‌ترین قیمت تجهیزات پزشکی را به شما عزیزان اجاره می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *